bästa o härligaste känslan som finns!!!

De blev en sväng förbi iksu ändå...=)

känns mkt bra nu när ja sitter i soffan, me datorn i knät o idol på tv:n...

duktig frida =)

de blev konditionsträning...

har inte tränat de på länge nu så de kändes rätt skönt, trots att de va så tok jobbigt när ja höll på =)

de blev:

- cykel  10 min

- rodd  10 min

- crosstrainer  10 min

- gick snabbt  5 min

- sprang  10 min

- gick snabbt  5 min

- sprang  5 min
- gick  15 min
 TOT     75 min


härligt =)


springandet va tok jobbigt...

=P

först har man träningsvärk, sen har man kört 35 min innan o så har ja inte så bra blodvärde sen igår, man lämnar ju 4 dl blod... de e ganska mkt o det påveckar prestationen mkt när man tränar... musklerna kan inte alls få lika mkt syre som de skulle behöva, så tröttheten kommer mkt fortare än va den skulle ha gjort annars...

ja ville ge upp redan efter 3 min när ja sprang men ja höll i o flåsa på hela tiden ut...

de kändes bra...!!!


tur att man e envis o har en vilja av stål, spec när de gäller sånna här grejer...=)

ja höll även ett bra tempo i alla andra övningarna...


sen finns de ju inge bättre än när man kommer hem efter ett tungt träningspass, man e mätt o belåten o ny duschad, man får ligga i soffan o bara va, ingen ångest för att man bara slappar utan man får göra de...=) i like a lot...!!!

kan va den absolut bästa o härligaste känslan som finns!!!


nu ska ja bara njuta av att ligga här o slappa...


see u later...=)



Kommentarer
Postat av: Nattis

Gud vad duktig du är! :)

Själv sitter jag med en påse chips till frukost...

2008-10-19 @ 10:29:56
URL: http://missnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0