a perfect friday!!!

Daden började me att ja sov rätt länge...mysigt..=)

åt min favvo frukost, lätt fil me blåbär o hallon, müsli, pumpa-, solros- o linfrön...=) mysigt!!

tog en kopp kaffe o fixade mej i ordning...

pallra mej ner på stan där ja mötte upp me sia o thean, hon sov som en stock...

vi gick till unico där de blev en sallad o massa skvaller me sia...mysigt!!!

vi köpte kaffe o strosa runt på stan, o thean som tillslut vakna röjde som alltid...mysigt!!!

blev lite fynd för mej oxå, en skjorta, en blus o en kofta, super fina...400 för allt...=)

så mysigt att umgås me dem, o härligt höstväder va de oxå...

sen gick vi vidare till fyrishov, där vi mötte upp nea för att bada på äventyrsbadet... mysigt...!!!

ja åkte den stora vattenrutchbanan me thean, 2 ggr... jätte kul...

vi åkte strömmen, plaska runt, bubblade, mm...

jätte mysigt att va me alla mina favvo tjejer...!!!!


när andreas kom hem åkte vi till gränby, där vi stötte på sia, thean, mamma o pappa...=)

handlade lite på kvantum o två par strumpbyxor på vero moda...

vi åkte förbi viktor o nattis o hämtade upp dem, sen vidare till andreas...

vi fixade ordning maten, tacos, gjorde lite mysigt i vardagsrummet o käkade tills vi höll på att spricka...mysigt=)

kikade lite på tv innan vi skjutsa hem dem igen...

sen hem till andreas igen o kröp ner i sängen o myste en massa innan vi somna...


 

en av de absolut mysigaste dagarna på länge...!!!

fick va me min familj, pussa på thean o kjama på min älskling...

va mer kan man begära???

känner mej lyckligt lottad när ja tänker på min stora mysiga familj, på thean o på andreas...

så underbara allihopa...=)

i love u all...!!!   ♥







♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0