mina tjejer...

Snart e de dax....
dax att bege sig upp till ume igen....
skolan börjar 2 sept....
de e så mkt blandade känslor inför hösten...
känns skönt att få komma tillbaka till vardagen, till de liv man skaffat sig där uppe...
känns bra att börja skolan igen...
känns tok kul att träffa mina vänner där uppe igen....
har saknat dem massor...
har nog ioförsig varit bra att vi har varit ifrån varandra lite för vi lever ganska på varandra där...
går i samma klass, alltid i samma lilla arbetsgrupp där vi skriver arbeten tillsammans, tränar tillsammans o umgås ofta.... de blir lite tätt,,,,
men nu när ja inte träffat dem på ungefär 1 ½ mån så känner ja att ja har saknat dem massor... vilket nog är bra....!!!!
vi bor så långt ifrån varandra o har helt skillda liv när vi e hemma i våra hemstäder... när vi sedan återvänder till ume återvänder vi samtidigt till vårat "gemensamma" liv.... de känns bra...=)
här hemma har alla mina kompisar pojkvänner som de umgås med o åker på semester med... pratade med ida, en av mina vänner uppe i ume som oxå är singel, hennes kompisar nere i kalmar har oxå alla pojkvänner... vi längtade då tillbaka upp till ume där vi singlar, ja, ida o mary, kan umgås o snacka skit om alla som har pojkvänner...=)
där uppe har vi varandra... alla e där på samma villkår, har flyttat långt ifrån familj o vänner, ensamma, för att plugga.... de känns jätte bra att vi har varandra iallafall....=)
saknar mina tjejer massor.....!!!!!
men snart ses vi igen....!!!!
pussss....♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0