gilla läget???

De e inte lätt att vara tjej...
alltid e de något man är missnöjd med o vill ändra på...
ben, rumpa, mage, armar, näsa.... u name it...
suck...
tänk om tjejer skulle ha lika bra självförtroende som killar har....
va bra e skulle va...
att kunna strosa runt där i enbart bikini o inte bry sig om vad nån säger el tycker....
den dagen, den glädjen...=)
de tror ja de flesta tjejer önskar...
kunna kliva upp naken ur sängen o inte behöva linda täcket runt kroppen när man ska gå på toa...
vad har då frida för "problem"  då??
ja just nu vill ja gå ner 2-3 kg, bla...=(
kanske inte e mkt, tycker vissa, kan ju inte va så svårt att gå ner...
men fan så svårt de e för mej... ligger här runt min "stabila" vikt +,- 1-2 kg...
går fan inte ner de där kilona...!!! blir så arg!!!!....=(
ja äter bra, ja tränar en massa, spinning, gym, springer, aerobic, squash...men icket....!!!
de e inte meningen att frida ska gå ner helt enkelt...=(
de e ioförsig kanske inte så viktigt att gå ner dessa kg, vill hellre få de där spirorna,
den där fasta stjärten,

den där underbara magen...=P   
i wish....   =)

men de e kanske dax att gilla läget.... acceptera...
what u see is what u get....el???
hoppas inte de.... men kanske...=(












Kommentarer
Postat av: Anonym

Äschh du har fel inställning till saker och ting frida däri ligger problemet. Du ska se det som att om magen inte är slimmad till tusen är den desto mer att mumsa på. En fast stjärt i all ära men lite extra hull ger bättre greppvänlighet. Det där med att kliva upp ur sängen naken då man ska på toa vet jag inte om det har med självförtroende att göra. Jag menar själv gör man ju det men jag är inte direkt en kille med självförtroendet på topp :) Det är som texten i en euskefeurat låt "min fru har inga celluliter, min fru har inga celluliter nehh men hon har skrattgropar i låren" Det gäller bara att se det possitiva i allting :) Suck dessutom om jag skulle jobba bort min mage och skaffa tvättbräda....vart tusan skulle jag då ställa ölen nånstans? :D



Ha de bäst gumman kram

2008-07-24 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0