tack lillasyster

ja e så nöjd över hur fin min blogg e....=)
de e min kära lillasyster nea som hjälpt mej att få den så fin....=)
tack älsklingen!!!!

sitter nu i soffan, väntar på att pappa blir klar me maten o kikar wimbledon finalen mellan nadal o federer.. så jäkla kul...!!! min storasyster tycker de e nörd varning att titta på detta, men vad vet hon...=)

va o kikade på lgh me mamma, nea, tampe, sia o thea... fan så jobbigt att göra de.. man blir så sugen på att köpa eget o fixa till de... en va så jävla fin, hade kunnat flytta in där här o nu, att de ska va så jävla dyrt bara, fattar inte...=( sen åkte vi vidare till gränby centrum för mamma skulle handla lite på kvantum. ja, sia, nea o tampe passa på att kika lite i affärer så länge....=P jobbigt att kolla kläder när man e så pank man kan bli bara...=(

hittade världens finaste bh o trosor på twilfit... o bh:n satt så fint... de va kärlek vid första ögonkastet... mamma, sia, thea o ja åkte hem innan nea o tampe... ja kunde inte sluta tänka på underkläderna... ville bara ha dem... (ni som känner mej vet hur mkt ja älskar underkläder...) tillslut ringde ja nea o fråga om ja kunde låna pengar av henne o ifall hon kunde köpa dem åt mej...?!  DE FICK JA!!! gissa om ja e tok nöjd nu....=)

kolla så fina de e...
<-----

nu ska ja käka, kika lite mer tennis o sen prova o njuta av mina fina underkläder....=)

bye bye, so long...!!!


 











 


Kommentarer
Postat av: Nea

lugnt syster ^^ du vet hur

roligt jag tycker att de

är att fixa och trixa med

design och sånt ^^

2008-07-07 @ 22:35:13
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0