great day....

Igår, onsdag, var en mkt bra dag...=)
började med att jag sov ut, käkade samma frukost som alltid, fil me blåbär, müsli o en massa annat...
de va strålande sol ute o inte ett moln på himlen...
de va bara att klä på sig bikinin, ta med sig boken, o gå ut o lägga sig på terrassen...
de va så otroligt varmt så de blev ett par dopp i den 24 gradiga poolen... helt underbart...
sara ringde från SATS o undra om ja kunde ta ett 75 min spinningpass där på sön...
kunde inte annat än att säga ja, trots att ja har tre pass till denna vecka...=)
de gjorde min dag lite bättre...=)

efter att ha legat ute ett tag till ringde min syster o frågade om ja hade lust att jobba på ett café, som hennes kompis äger, nästa vecka på förmiddagarna tis-fre... =) kunde inte bli bättre... har tre pass på kvällarna då oxå så de blir toppen...
dagen blev bara bättre...=)

sen ringde en kompis o fråga om vi kunde ses på kvällen, efter min spinning o hans golf...
vi har inte träffats på de sättet, bara suttit o snackat skit, på många år så ja såg verkligen fram emot de....
the day is getting even better...=P

ja, viktor o henke beger oss av till kraftkällan för ett spinning 55 min...
de va 11 pers där, vilktet e bra för en semester vecka me toppen väder...
hade dock lite ont i halsen men de va sååå kul så de gick inte att inte köra på...
de va sååå kul...!!!!
när ja gick till receptionen för att skriva i pärmen o så hade någon sagt till hon som stod där att de hade varit ett mkt bra pass....=) sååå jävla kul!!!!
va tok glad när ja kom hem,trots att halsen krångla lite, men men....

efter lite sms kontakt me kompisen bestämde vi att ja skulle komma till han vid 22.30...
de va en toppen kväll/natt... vi satt o kika på en massa skit på tv o snacka skit...
va tok trevligt...=) kunde inte bli bättre...el...?? haha....=P
åkte därifrån vid 4 (!) tiden...

väldigt trött ida, men vädret e inte de bästa så de spelar inte så stor roll, men de va de värt...=P
nu måste ja fila på passet ja ska ha på söndag o smälta gårdagens händelser...=)
bye...!!!   ♥














Kommentarer
Postat av: Nattis

Åh du har skaffat blogg :)!

Saknar dig! kramis

2008-07-19 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0