besök av familjen...=) <3

Nu e jag ensam igen...

efter en mkt hektiskt helg...

men underbart mysig...=)


i torsdags kväll kom sia o thean... ♥

så i fredags efter skolan blev de mys o kika i affärer med dem...

efter att ja va o hämta en hyr buss, vi e ju så många så vi måste ha de=), åkte ja till flygplatsen för att hämta nea o tampe...

blev lite mys innan sängen kallade...


lördags morgon blev lika tidig uppgång eftersom thean sussa i samma rum o vaknar vid 7 tiden...=)

frukost o mys prat me mina underbara systrar o min favvo bebis...

tampe hade spytt under natten o mådde inte riktigt hundra så han sov lite längre...

vid 11 tiden åkte vi till flygplatsen igen,utan tampe som stannade kvar i min lgh, för att hämta mamma o pappa denna gång...

vidare ned på stan...

gick runt o kikade lite, handlade 3 klänningar...=) på rea så de blev jätte billigt...

åt lunch på mitt favvo mack-ställe, catarinas...

efter att ha hämtat upp tampe checkade vi in på hotellet, scandic plaza mitt i smeten...=)

ja, mamma o pappa åkte till ersboda för att kika på innebandy där sirius va på besök...

jätte kul, trots att sirius utklassade dem, 0-15 (!!!!!)...

snackade lite me dan o grabbarna innan de bar av till hotellet igen...

blev middag på "lottas krog" o lite mys snacks handlande på hemköp..

vi satt alla tillsammans i mitt, sias o theas rum, smaskade o kikade på "stjärnor på is" o "tack gode gud" innan de blev säng dax...  ♥


söndagen började underbart med en hotellfrukost...=)

mumma...!!! 2:a helgen i rad..=) i like a lot...!!!    =P

så klart åt vi alla lite mer än va man egentligen hade plats för i magen, men de e smällar man får ta när de finns så ofantligt mycket gott mitt framför nosen på en..=)

åkte runt o köpte micro, kaffebryggare o annat hushålls grejs, innan vi åkte till flygplatsen, för 5:e gången för mej denna vecka...

hmmm...

lämnade av sia, thea, nea o tampe...=(

mycket pussandes o kjamandes på lilla sötisen innan vi lämnade dem... ♥

kommer ju inte träffa henne på 20 dagar...=(

mamma, pappa o ja åkte till gammliahallen för att kika på innebandy igen...

denna dag va de umeå city mot storvreta... bästaste lillebror vaktade målet denna match... den 3:e i rad o efter 2 segrar... duktig kille..=)

super kul att se, men väldig nervöst dock... vreta gick vinnande ur denna kamp efter en mycket bra laginsats... o viktor va super duktig!! så kul för honom!!!

pratade lite o kjamade på viktor innan han skulle in i duschen, (vilket verkligen behövdes...=S)

ja, mamma o pappa åkte ner på stan o käkade middag på "bishop arms"... mycket gott!!!

sen hem, mamma o pappa slappa framför tv:n medan ja åkte o lämnade tillbaka bilen o cyklade tillbaka i racer fart i slasket o upp för alla dessa backar, hmm, så där kul...

resten av kvällen blev slapp framför tv:n innan vi kröp i säng vid halv 12 tiden... jätte mysigt!!!


sov ut ordentligt idag, vilket vi alla tre behövde.

åt en lång god frukost vid 11, gjorde oss iordning o tog bussen ner på stan...

där handlade vi lite mer hushållsgrejs till mej, käkade lunch o strosade... jätte mysig o lugn o skön dag med mina underbara föräldrar...!!!

vid 5 tiden tog de bussen till flyget o ja bussen hem...=(


känns rätt skönt att va ensam igen, blir väldigt intensivt när alla kommer upp sådär..

men de va jätte mysigt att träffa min underbara familj...!!!

tack allihopa för en mysig helg!!!

o ja saknar er redan...=(

men ja kommer ju hem den 20:e för jullov...=)

ska bli jätte mysigt!!!!


        


( älskar er mest... always remember... ♥ )



Kommentarer
Postat av: N

jag älskar dig också,

så mycket mycket mycket <3

2008-12-02 @ 21:46:10
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0