svärföräldrar...=S

Ja trodde inte ja kunde bli kär igen... trodde inte ja kunde bli såhär glad....
han får mej att må bra, ja vågar knappt säga det, men han gör mej lycklig...=)
han e sååå underbar...
ja kommer sakna dej varje ögonblick ja e ifrån dej andreas....
vill inte åka ifrån dej....=(



ikväll smäller de... ja ska träffa hans familj för första gången... =S
vi har träffats i 4 veckor o en dag, vi har sagt att vi är tillsammans, att vi är i ett förhållande...
han träffade min familj ganska tidigt, men de e inte samma sak...
de e jobbigare att träffa hans familj än tvärtom...
vi ska dit på födelsedags middag...
hans pappa o lillasyster fyller/har fyllt år....
så hans pappa, mamma, lillasyster o hennes fästman kommer va där... inte hans storebror som jobbar...
så de blir nästan alla på en o samma gång...=S
de kommer va nervöst men ja e ju inte den som e den...
men man blir ju ganska granskad o utfrågad så ja ska försöka va väluppfostrad o fin...=)
men de e ju en stor del av andreas, de e dem som har gjort honom till den han e idag o om de ens e hälften så underbara som han e så är ju de kanon...=)

nu måste ja göra mej iordning, ska till fyrishov o kika på storvreta mot sirius, o viktor ska stå...=) ska bli jätte kul... o mamma, pappa, sia, martin o thea ska me o kika, de kommer direkt från båten från gotland... ska bli mysigt att träffa dem...
andreas är på egen match i heby så han ska inte me...
men sen e de hem till andreas lgh igen o fixa mej iordning inför "den stora" kvällen....=)

ha en bra dag...

pusss     ♥ 




Kommentarer
Postat av: Nea-pea

LYCKA TILL! Men jag tror inte du behöver

oroa dig! They gonna love you, for sure!



(och jag är så himla glad för din skull

ska du veta älskade syster!!!!!!!!!!!)

2008-08-24 @ 19:09:07
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Om du visste hur glad jag blev när jag läste det här inlägget.. :) Kommer sakna dig så mycket gumman min.. :( Stooor puss!

2008-08-24 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0