pojkvän...

Igår va en bra dag, en mkt bra dag t.o.m...=)
har blivit endel sånna på sista tiden... inte för att ja klagar, snarare tvärtom...=)
gjorde inte mkt fram till halv tre tiden så ja begav mej ner på staden för att fixa lite...
kl. 16:30 kom sia ner me thean... ja skulle va barnvakt...
trots att hon e jätte snäll så e de inte lätt att få mkt gjort när hon e me an på stan, men de e smällar man får ta om man ska va me världens sötaste barn...=)
vid fem tiden gick vi hem till sia o martin, där fick jag mat o kaffe, i like...
andreas skulle ha månads möte samt äta efter jobbet så han skulle inte komma hem förrän vid 10 tiden...
så tråkigt att laga mat till sej själv så de vart perfekt...
thean öste som vanligt o vid 6 tiden dök nea o tampe upp...
de hade me sej lite möbel- o inredningskataloger... de kikar förfullt efter grejer till nya lgh som de har köpt o ska flytta in i, i mars... jätte glad för deras skull, efter att ha pendlat framo tillbaka mellan uppsala o sthlm i 5 år så förtjänar de verkligen att få slippa bo i en väska o få bo tillsammans... de kommer få de underbart tillsammans...=)

ja fick låna bil av sia (tack älskling), åkte hem till andreas, bytte om o åkte vidare till kraftkällan för spinningpasset...
de gick jätte bra.... lite strul me cyklar o så men sånt som händer...=)
va några som kom fram o tyckte att passet va bra o fråga när ja ska ha pass i höst....=( känns lite tråkigt, el mkt rättare sagt, att bara ha två pass kvar där... de e sååååå kul...!!!!
blev lite rumpa, mage o rygg efteråt... skönt att träna när man ändå e där...=)
 
begav mej hem till andreas, efter mkt svett o kämpande...=)
gjorde mej i ordning o väntade på att sötisen skulle komma hem...
han va trött o hade ont i huvet när han kom hem så ja fick ta hand om honom...=)
han e så underbar... min kära pojkvän...=)
pojkvän... va inte igår ja kallade en kille för el hade en pojkvän för den delen...
nej de va över två år sedan...
efter mkt dejtande o många grodor (typ alla) så träffade ja min prins...=)
känns så bra...
tack för att du finns älsklingen min...<3

ida jobbade ja på cafét fram till halv tre...
sista gången ja jobba där nu... lite tråkigt för ja har trivts där...
fräscha till mej lite o gick ner på stan för att fika me mikaela....=)
va länge sen ja träffa henne... =(
va jätte mysigt att sitta där i solee, dricka kaffe o skvallra ifatt...=)
tråkigt att hon bor här...
kommer sakna henne massor när ja åker upp till ume...
hon e såååå go....<3

nu ska ja hoppa in i duschen för snart kommer andreas hem o då ska vi till IKEA o sen hem till mamma o pappa o käka middag... blir en mysig kväll...=)






Kommentarer
Postat av: Nea-pea

Tack älskling för att du är så glad för vår skull. Betyder verkligen mycket. Och du ska veta hur glad jag är för DIN skull! Du förtjänar verkligen kärlek och jag tror att ni kommer klara detta! Bara man vill någonting riktigt mycket så klarar man allt! Och jag vet vilken viljestyrka du har ^^ Hoppas du mår bra, men det verkar du och jag blir så glad när jag läser hur lycklig du är! Älskar dig ju och vill bara ditt bästa!



Ta hand om dig <3

/lillasyster

2008-08-27 @ 20:42:16
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0