glad frida...=)

Kom hem från mitt spinningpass för ungefär en timme sen...
ja e sååå glad...=)
har alltid ett litet lyckorus efter ett pass men idag var ja extra glad....=)
ja hade ett nytt pass som ja suttit hemma i andreas soffa o slipat på hela dagen...
när andreas kom hem från jobbet, en timme innan mitt pass börja, höll ja på att fixa de sista...
han hjälpte mej att bränna skivan sen hoppa vi in i bilen o han skjutsa mej till kraftkällan...
tack sötis...!!!   ♥
kändes inte jätte bra precis när ja skulle börja passet eftersom ja inte testat de på cykel innan...
men de flöt på bra tycker ja...
de 13 pers som va på passet kämpade på hårt, vilket gör de hela lite roligare än va de redan e...
men idag va ja inte i toppform...
har lite ont i halsen o kände mej lite små seg i kroppen, men inget annat att göra än att bita ihop o köra...=)
efter mycket kämpande o svett, va passet slut.. kändes lite små skönt att de va över faktiskt...
efter passet kom en karl, som har varit på några av mina pass förrut, fram o fråga om ja ville ha lite kritik...
ok tänkte ja... han brukar se lite små bitter ut, men vill ju höra vad han har att säga...
- de e såhär ett pass ska vara, äntligen ett riktigt spinningpass!!! bra låtar o tempo!!! fortsätt så...!!!
ja blev sååååå glad...!!!!
kan de bli bättre, kan man få bättre kritik efter ett pass...!!!!
har ioförsig fått mkt bra kritik från många efter mina pass men de här slog allt...=)
så inatt kommer ja gå o lägga mej med ett leende på läpparna....=)
frida kommer sova gott....=)

natti natti....




Kommentarer
Postat av: Nea

Gud va kul för dig att du fick så mycket

beröm!! Jätte glad för din skull gumman

och jag tror helt ärligt att passen är så

bra som dom säger! För du är GRYM på allt

de där, riktigt riktigt jävla grym! :D



älskar dig, glöm aldrig det <3

2008-08-20 @ 14:30:37
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0